środa, 7 maja 2014

Ptak - galeria naszych zdjęć

Gratuluję wszystkim, którzy podjęli się fotograficznego polowania na ptaka.

Przedstawiam galerię naszych zdjęć:


1. Jagodzianka




2. Jagienka, a myśli jak ptaki w przestworzach... wolne, nieuchwytne...



3. Kasia


4.  BasiaJestem Duduś! Śpiewać pięknie potrafię, ale bójki też nie są mi obce:-)



5. emka, czarna myśl wyżywi się nawet w zielonym potoku nadziei...



6. Cząstka Mnie, Oddychać wolnością tam, gdzie poniesie wiatr


7. PrimaVera, Koniec przerwy. Muszę lecieć, dzieci głodne czekają.



8. Agaja, Na spacerze



9. Ameryka



10. Rumianek,
Uchwycić nieuchwytne
Poskromić wolność 
  Ujarzmić marzenia ...
- .. pozornie










11. Ruda Dama, Wolna
/jaskółki nie mogą żyć w niewoli/



12. Olimpia Werol, Dzielnica willowa



13. Pollyanna, kaczka, może i mało lata, ale to też ptak ;D

Witamy spóźnionego pelikana:

14. Dalia, Każdy ma taki świat , jaki widzą jego oczy



27 komentarzy:

  1. Ten niebieski ptak (jak fajnie brzmi ;) ma cudny kolor!
    A te w zachodzącym (?) słońcu, takie do rozmarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkim gratuluję, zdjęcia różnorodne i naprawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Duduś zadziornik :)))) nr 9 jest przepiękny, taki groźny i poważny.
    bardzo ciekawa jest tez dzielnica willowa nr 12 i nr 1 śliczny. ptaka w takim kolorze na żywo nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzielnica willowa - hit! :)))))))))
    nr 9 - wspaniałe ujęcie!
    Duduś zadziornik - przepiękny :)
    Nr 1 przypomina mi żuczka gnojnika ;)))
    jestem zachwycona w ogóle wszystkimi zdjęciami - nie spodziewałam się tylu różnych interpretacji zwykłego a jednak tak trudnego do złapania - ptaka ;)
    a jednak w większości zdjęć, z ptakiem kojarzy się jedno słowo - wolność! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie nr 4 pokazuje świetną scenkę sytuacyjną, choć bym go troszkę inaczej skadrowała, by "ta bójka" nie była rozpraszana przez tło. ;)
    Zdjęcie nr 10 - świetny kard, ciekawe światło o interpretacji nie wspomnę;).
    Zdjęcie nr 2 - ładnie dopasowane zdjęcie i komentarz.
    Zdjęcie nr 7 - świetnie ujęta chwila, ładny kadr.
    Zdjęcie nr 9 - temu "punkowcowi" takze zrobiłam sesję zdjęciową. Wdzięczny model ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze :) I takie różnorodne. Widzę tu pewną bratnią duszę :P
    NIebieski ptak - świetny (co to jest?) i te w słońcu takie aż nierealne

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie fotografie są fantastyczne. Najbardziej ujęły mnie za serce takie zdjęcia jak:
    nr 1. - niezwykły kolor ptaka i ten jego wzrok, coś bardzo oryginalnego
    nr 2. - kadr, w którym (tak jak Julia określiła) można się rozmarzyć i niezwykłe pastelowe barwy
    nr 7.- „lecieć, czy nie lecieć? Oto jest pytanie” takie słowa nasuwają mi się, kiedy patrze na to zdjęcie
    nr 9. - wzrok mówiący „lepiej nie podchodź”. Postawa pokazująca zalotność, ale również wszelką dominację.
    nr 10. - pomimo że jest tylko piórko ptaka, to te zdjęcie najdłużej przykuło mój wzrok. Mogę się na nie wciąż wpatrywać i widzę w nim nadzieję, światło, radość i zadumę

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne ptaki! :) Ja miałam w planach "upolować" wronę (widzę, że ktoś miał ten sam pomysł), ale żadna nie dała się złapać ;) Może następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziś nie o wszystkich... pominięci wybaczą mam nadzieję ;)))

    Serdecznie uśmiałam się oglądając walecznego Dudusia (4) i dzielnicę willową (12) - własna willa to jest to ;) Dziękuję Autorom za uśmiech :)
    Zdjęcie nr 1 i nr 14 hipnotyzują mnie, przyprawiają o dreszczyk. super :)
    Zdjęcie nr 2 - jak z bajki i piękny opis.
    Zdjęcie nr 5 - wrona przekazuje głębokie przemyślenia, które nie są mi obce, niestety...
    Zdjęcie nr 7 - jestem nim zachwycona. widać potęgę lasu, natury, a ptak pokazuje na nim swój ptasi temperament. świetne.
    Zdjęcie nr 9 - ten ptak również ma temperament i Autor to uchwycił.
    Zdjęcie nr 10 - okazuje się, że można pisać wiersze aparatem - poezja po prostu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 5 to chyba jednak kawka...

      Usuń
    2. A wiesz możliwe, tak się znam na ptakach ;))) takie czarne z wroną mi się nieodmiennie kojarzy ;)

      Usuń
    3. Wrona jest nr 8 :)

      Usuń
  10. Tego pelikana to ja się boję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja podobnie.... jak mu się przyglądałam na zdjęciu w wersji mini, nie wyglądał tak groźnie, ale na komputerze, w dużym rozmiarze - lekko strasznawy ;)

      Usuń
  11. Piękny kolor ptasich piór na 1 zdjęciu :)
    2 zdjęcie zachwyca mnie spokojem , super kolor i kompozycja .
    Świetna bójka Dudusia - tylko faktycznie tło rozprasza ;)
    W 5 zdjęciu świetny kontrast kolorystyczny,aż czuć czarne myśli
    Zdjęcie 7 - pięknie uchwycony moment , gratuluję :)
    Zdjęcie 12 - świetna ta dzielnica
    Zdjęcie 14 - świetny kadr i prawdziwe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziś daję znać, że zajrzałam i bardzo mi sie podoba kolejna nasza galeria :-)
    Jutro dodam parę słów o zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne :)
    ptaki to taka tajemnica istnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie zdjecia piekne - jednak zdjecie nr 7 - ma w sobie cos co sprawilo, ze utorzsamilam sie z tym ptakiem - tez juz na dniach wyfrune z jedmej dziupli by dotrzec do domu- do tych ktorzy na mnie czekaja :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zadziwił mnie Duduś, poza tym jego upierzenie jest w kolorze zasłonek i doniczki, czyli dobrze zintegrowany;)
    Fotografowanie ptaszków było dla mnie niezłą frajdą. Dopiero po zgraniu zdjęć można było zobaczyć jak niesamowite potrafią mieć spojrzenia, jak na zdjęciu Nr 3.
    Nr.9 - świetny gość:)
    zdjęcie nr 2 - do zapatrzenia się.
    A 1-"niebieski" intryguje.
    I jeszcze jaskółka 11 Koniecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie ujęło zdjęcie nr 2. Jest to taki, jak dla mnie, nieco refleksyjny widok, jakby z jakimś przesłaniem... niestety nie mam pomysłu z jakim. Może PT Autor/Autorka dopiszą opowieść?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzysiu... nie wiem, czy to będzie opowieść...
      poszłam na spacer w kierunku zachodu słońca, wzdłuż wody... nagle nad głową załopotało. Zobaczyłam dwie ptaszyny. Były bardzo blisko, ale że mój sprzęt jest raczej powolny, to próba polowania skończyła się tak jak na zdjęciu. Ptaszyny już były nierozpoznawalne, a wręcz dziwiłam się, że mimo wszystko znalazły się w kadrze.
      Natomiast tło wyszło tak samo z siebie. Prawie. Bo zdjęcie zostało potraktowane dwukrotnie autokorektą w prostym programie graficznym. I więcej żadnych poprawek nie było.

      Gdy czasem na nie patrzę, mam wrażenie, jakby to było zdjęcie dwóch oddalających się... bombowców ;) Jednak na poważnie - te ptaki kojarzą mi się z wolnością, nieuchwytnością, ulotnością. Jak ludzkie myśli, jak to, co w ludzkiej duszy... można zniewolić ciało, ale z duszą już tak łatwo nie jest :)

      Usuń
  17. Moje skojarzenia:
    Zdjęcie nr. 5 - Myśliciel, mocno zadumany...
    nr. 7 - Figlarz..
    nr. 9 - Czar przedwojennej gwiazdy kabaretu...
    nr. 10 - Poezja sama w sobie....zwiewna i delikatna...
    nr. 11 - Wzbić się jak najwyżej...dosięgnąć chmur (czyli będzie pogoda)
    nr. 12 - Tytuł rozbudza wyobraźnię ...

    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Każda z fotografii w pewien sposób określa nasz świat...
    Zdjęcia ptaków to wielka sztuka, bo one są wolne i nie będą pozować wtedy, kiedy my zechcemy...
    Oglądam z radością:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Są przepiękne. :) miło popatrzeć. każde ze zdjęć ma w sobie siłę i pewną tajemnicę.
    jest innym wymiarem.
    przeżywania.
    serdeczności. wszystkim autorom zdjęć i w ogóle for ALL - miłej wiosny.

    OdpowiedzUsuń
  20. 14. Niesamowite oko pelikana! Fascynuje fakturą. Dla mnie hit.
    11, 6 i 2 - urzekające wolnością w przestrzeni. Graficzne i malarskie.
    5, 8 i 13 - statyczne, lecz za to bliskie i realne. Bez udziwnień.
    1 - przykuł moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  21. O wielu zdjęciach już było, dlatego dodam tylko krótką refleksję od siebie...
    Trójeczka - ptak niesamowicie wpisał się w tło kolorystycznie; podoba mi się swoista geometria tego zdjęcia :)
    Ósemka - gdy patrzę na tę wronę, mam ochotę na połażenie gołymi stopami po plaży...
    Trzynastka - kaczki - krzyżówki (chyba?) zawsze budzą moją sympatię... jedynie - wycięłabym z tego zdjęcia 'końcówkę' pierwszej kaczuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie fotki pięknie się do mnie usmiechają.... Brawo! Zdjęcie nr 2 to moja perelka! Pozdrawiam wszystkich ciepło

    OdpowiedzUsuń