poniedziałek, 27 stycznia 2014

Miasto według Rudej Damy

Miałam pomysł na kompozycję...
Na pierwszym planie jakiś przedmiot, wyraźny, a za nim, w tle rozmigotane miasto. Pomysł na przedmiot pojawił się również. Z prozaicznego powodu - nie mogłam opuszczać mieszkania, a to z jeszcze prozaiczniejszych przyczyn - ostatecznie nie udało mi się wcielić go w życie.
 
Dobrze się stało, bo dwa zdjęcia z tą samą koncepcją... i to ostatecznie tak wysoko ocenioną. Mogę tylko pogratulować Autorce, bo zdjęcie wygląda... jak z bajki!
 
Wracając do Rudej - musiałam wykorzystać pozostałe dostępne mi środki, czyli dwa okna wychodzące na szaroburą kamienicę. W takich okolicznościach jestem zadowolona z osiągniętego rezultatu, choć jury to on nie zachwycił - cieszę się z otrzymanych dwóch punktów.
Zdjęcia pozostałych uczestników zabawy wspaniałe i jakże różnorodne. Uwielbiam takie zabawy - można zobaczyć ten sam temat tak wielu oczyma - szczególnie odkrywcze, gdy nie jest się doświadczonym, ani nawet zapalonym, fotografem.

Moja interpretacja:

4 komentarze:

  1. jeszcze wiele tematów przed nami, będzie można się rozkręcić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo na nie czekam - szczególnie na chwile odsłony myśli wszystkich uczestników :-)

      Usuń
  2. Szczerze mówiąc Twoje zdjęcie było na 4 miejscu u mnie w rankingu. Ten drut z soplami wygląda super.
    A zabawa jest faktycznie świetne - niby jeden temat a różnorodność spora :)

    Pozdrawiam


    p.s. Mam pytanie - czy nie zechciałabyś zlikwidować weryfikacji obrazkowej ? Mocno utrudnia komentowanie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja od końca ;-) Bardzo dziękuję - nie zauważyłam, że mam tam takie ustawienie - musiało być fabryczne :-)

      To w takim razie bardzo się cieszę z czwartego miejsca u Ciebie, bardzo miło to czytać :-)))

      Usuń