poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Smaczne zdjęcie

Ostatnie zdjęcie w zafotografowanych powstało podczas przygotowywania obiadu ze składników użytych później na surówkę - była chyba smaczniejsza niż zdjęcie ;)


Jest to druga wersja zdjęcia. Pierwsza wersja powstała dzień wcześniej również ze składników potrzebnych do obiadu. Próbowałam "zbudować" skały z pieczarek.  Dokładnie chodziło mi o Okiennik, ale wyszło tak, że postanowiłam zachować dla siebie ;)

Na pożegnanie już machałam. Teraz podziękuję Gospodarzowi i Współuczestnikom. Cieszę się, że postanowiłam wziąć udział w tej zabawie i że założyłam blog, bo Ruda Dama narodziła się przecież wraz z chęcią fotografowania zafotografowanych tematów.

17 komentarzy:

  1. naprawdę smaczne to zdjęcia i jakże zdekwatne do dzisiejszego dnia -dziś swiatowy dzień zdrowia :)
    pozdrawiam :)
    mniam ,mniam ...

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne po prostu! gratuluję pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomimo, że nie głosowałam w tym ostatnim zadaniu to powiem Ci, że najbardziej spodobało mi się właśnie Twoje zdjęcie, dla mnie z tej całej szóstki stało na pierwszym miejscu :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł - bardzo przypadł mi do gustu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Skojarzyło mi się z inkaskim Machu Picchu, fajnie pomyślana kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i super pomysł. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie utworzyłaś ten pejzaż, ja absolutnie nie miałam koncepcji, stąd tylko płaski obraz :) Bardzo serdecznie gratuluję drugiego zasłużonego miejsca oraz pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że Wam się podoba - powiem szczerze nie przyłożyłam się - scenografia i zdjęcie powstawało bardzo szybko i chwilę później w szybkim tempie zostało zjedzone ;) Misternych konstrukcji nie byłam w stanie zrobić.
    Dziękuję Wam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. urocze zdjęcie... podziwiam tą pasję w Was trzech, Tobie, eNNce i Julii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję pomysłu w Lidze Mistrzów oraz świetnego wyniku w (za)fotografowanych! Fajnie było poznać Cię przez Twoje prace. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - Twoje prace bardzo warto było podziwiać :)

      Usuń
  11. Ruda Damo, gratuluję podium! I dziękuję (Ty wiesz za co) :)) Szkoda, że to już koniec zabawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może nie całkiem koniec? ;)

      Usuń
    2. PrimaVero ja Tobie gratuluję bardzo wesołego czuprynkowego zdjęcia :))) I powiedz mi proszę, gdzie Ty zniknęłaś pukam i pukam, a nikt nie otwiera... :(
      No i eNNka może mieć rację... ;)

      Usuń
  12. Piękne foto i jakoś w wyobraźni widzę zgromadzenie skrzatów na tej budowli:)

    Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń