czwartek, 27 lutego 2014

Dziś może...

...pączka?

Boris Kustodiev, Piekarz

30 komentarzy:

  1. cudne! :)
    miłego tłustego czwartku :) :***

    OdpowiedzUsuń
  2. a dziś to na pewno porposzę pączka bo akurat podrużuję po blogach z kawusią :))
    pozdrawiam zycząc pieknego dnia :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. o, jakie fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty wiesz, jak to w boki idzie??!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz co patrzac na ten obraz w tle mialam Taki podklad muzyczny http://www.youtube.com/watch?v=kEL-4D8Bnas&list=RDBFtv5qe5o3c - i nasunela mi sie mysl- ze wszystko co robie powinno byc wykonywane z pasja :) i ekspresja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oni też grają z niezwykłą pasją, aż się buzia sama śmieje ;)))

      Usuń
    2. osobiscie dla mnie Andre Rieu to geniusz - sluchanie Jego koncert6ow to najpiekniejsze momenty dla mnie :)

      Usuń
    3. dziękuję, że się ze mną podzieliłaś Twoją pasją :)

      Usuń
    4. Ach Ruda Damo sluchanie muzyki to jedna z moich pasji - bez ograniczen czasowych pozwalam sobie na sluchanie wlasnie Andre Rieu i Piotra Rubika - ale sluchaniu muzyki nigdy nie towarzyszy blogie lenistwo - dzis sluchalam przy prasowaniu, czesto slucham przy gotowaniu a zawsze slucham przy robieniu kartêk i haftowaniu :)

      Usuń
    5. ja ze znawstwem muzyki trochę na bakier ;) możesz mnie uwrażliwiać, jak Ci coś wpadnie do głowy :)

      Usuń
  6. Mogłabym temu panu pomagać, bo słodycze to moja pasja- zgubna:-)))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pączka też, ale przede wszystkim taką dobrą chrupiącą bułeczkę z piekarni....

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję! Nie omieszkam skosztować :) I Tobie życzę Smacznego!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Już zjadłam dwa, ale to jeszcze nie koniec :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zjadłam dwa i nie dam rady więcej...
    Chociaż...
    Takiego z kolorowym lukrem...
    No dobra, ale tylko jednego ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne pączusie :D
    Ale to nie dla mnie...
    Jak ja to mówię fuj, fuj, fuj!!
    Ruda Damo co Ty na to ja podeślę Ci troszkę słodkiego wraz z tłustym czwartkiem i ostatkami :D
    Pozdrawiam i przytulam do serca :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, Tysiu, że nie możesz, to wybierz sobie coś innego, na co tylko masz ochotę :)

      Usuń
    2. ale wszystko tu słodkie... :(
      A ja na słodkie nie mogę patrzeć, faszerują słodkościami i glukozą a cukier jak niski tak niski...
      To ja wybieram Przytulenie Ciebie zgodzisz się?
      Pozdrawiam i przytulam do serca bardzo mocno :*

      Usuń
    3. oczywiście, że akceptuję Twój wybór z radością :)

      Usuń
  12. A ja ne zjadłam żadnego, o! ;)

    OdpowiedzUsuń