piątek, 7 lutego 2014

Ruda Dama i Olimpiada

Ruda Dama jest miłośnikiem idei olimpijskiej. Jest zwolenniczką olimpijskiego pokoju, święta sportu, zdrowej rywalizacji, radości z osiągniętych rezultatów. Ruda Dama jest pod tym względem idealistką i przymyka oko na wszystko, co rzuca się cieniem na olimpijskie ideały. Igrzyska Olimpijskie przysparzają Rudej Damie wielu radości i faktycznie cieszę się, że się dziś zaczęły.
 
Pyotr Konchalovsky, Lodowisko 'Dynamo'*
 
 
Zapewne dlatego idea Olimpiady jest tak bliska Rudej Damie, bo Ruda Dama miała kiedyś realne szanse, by na Olimpiadę, letnią, co prawda, a nie zimową, pojechać. Życie, dokładniej mówiąc zdrowie Rudej, pokrzyżowało plany i od tego momentu Ruda Dama cieszy się sportem podziwiając wyczyny i wysiłki innych. Ekscytuje ją to, fascynuje i zapewne od jutra przysporzy wielu wzruszeń.
Stoję już w blokach startowych i czekam... na start!
 
*Obraz nie przedstawia Soczi, lecz Moskwę - przyjmijmy, że to blisko;-)

5 komentarzy:

  1. Sama idea olimpijska jest piękna, a najpiękniejsza jest jej historia.
    Byłas zapalonym sportowcem? Ja zawsze byłam kiepska we wszystkim zwiazanym z jakimkolwiek ruchem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, była dyscyplina sportu, którą trenowałam i w której miałam bardzo dobre wyniki na poziomie juniorów (do seniorów już nie dotarłam ;). W wielu innych też byłam kiepska ;)

      Usuń
  2. Ruda Damo, cieszę się Twoim wpisem ogromnie :)))
    Wiesz, ze mnie sportowiec nigdy nie był, tym szczególniej podziwiam Cię za tę jedną dyscyplinę (letnią) nawet z predyspozycjami do Olimpiady. Ale... z kolei przez pewną przyjaźń z uroczym facetem... zakochałam się w piłce nożnej i kibic ze mnie zapalony od ponad czterech lat :)
    Olimpiady mają chyba to do siebie, że człowieka - nawet nie sportowca - mocno do nich ciągnie.

    Ps. Czy Ruda Dama spokojnie przeszła przez ten okropny most (i nie patrzyła w dół)? Jeśli eNNka może być niedyskretna... nie trzeba szczegółów, ale jakiś sygnał by się przydał, taki malutki, malutki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Most okazał się mniej okropny niż się wydawał z daleka, ale i tak nie patrzyłam w dół ;) Dziękuję eNNko-kibicko piłkarska :DDD

      Usuń
    2. znaczy... można spokojnie iść spać :) uff... :D

      Usuń