sobota, 22 lutego 2014

Krótka refleksja z okazji "blogowego miesiąca"

Miesiąc temu pod wpływem impulsu założyłam blog. Nie była to decyzja gruntownie przemyślana.
Nie wiem też,  jak długo wytrwam na blogowej drodze, dlatego postanowiłam ucieszyć się z pierwszego miesiąca, który minął.
 
Ciesząc się i dziękując za Waszą obecność, chciałam podzielić się z Wami pierwszą refleksją z analizy mojego blogowego życia.

Pisanie bloga jest... nowoczesną wersją...:

Max Liebermann, Szyjące dziewczyny przed gospodarstwem
Muszę przyznać, że podoba mi się to ;)

36 komentarzy:

  1. Gratuluje miesiąca :) Mam nadzieję, że zostaniesz z Nami jak najdłużej :) Pozdrawiam i Ściskam Gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, a ja mam nadzieję, że będziesz dzielić się z nami rozwojem Twojego talentu fotograficznego :)

      Usuń
  2. Twoj blog jest bardzo ciekawy i inspirujacy, staram sie na bierzaco tu zagladac i wpatrywac sie w przekazywane przez Ciebie - obrazy- refleksje - czasem wracam do poprzednich postow - a wczoraj caly dzien myslalam na temat samotnosci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się Kasiu, że dzięki mnie możesz trochę podumać :) pozdrawiam mocno :)

      Usuń
  3. piękne porównanie :)))
    u mocnorudej siedzą jak anioł dzieweczki... przędą sobie przędą różnych myśli niteczki... :)))))
    buziaki z okazji miesięcznicy :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jakie piękne śpiewanie :))) buziaki emko droga :*

      Usuń
  4. ja raczej myślałam, że blogowanie jest nowoczesną wersją ... darcia pierza :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Dziewczyny! - tak na szybko, bo dziś "zabiegany" dzień.

    Dosiu - jeszcze tego u mnie nie było, gdzie indziej widziałam, jak doświadczę to może zmienię zdanie ;) udanego wyjazdu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie doswiadczasz :)
      Przy darciu pierza siedzi sie i sie gada, czasami ciszej, czasami glosniej. Piorka moje leca na kolezanke, kolezanki na kolezanke kolezanki itd.
      A zyczac mi tu udanego wyjazdu widac, ze moje piorko przylecialo do Ciebie ;)
      Dobrego, zabieganego dnia;)
      No i jak to nie jest to darcie pierza!

      Usuń
    2. Dosiu, mnie darcie pierza nie skojarzyło się tak utopijnie ;) no ale nigdy nie brałam w nim udziału, więc pewnie masz rację, że już doświadczam :)

      Usuń
  6. Każdy ma swoje miejsce! W każdym jest jakaś cząstka i chęć podbijania tego co nie znane i nowe :)
    Dlatego bardzo się cieszę, że w tej mojej klatce dzięki Tobie mam tak kolorowo i wybieram się na obrazowe spacery :)
    Jeśli Ci się to Ruda Damo podoba to zanim się obejrzysz a będzie rok, potem kolejny i kolejny - blog wciąga :)
    Pozdrawiam i do następnego napisania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż taką długą przyszłość mi piszesz... ojej ;) nie wiem, czy mi pomysłów wystarczy... ;)

      Usuń
    2. baaa... Sto lat Ci życzę :D
      Jak by brakło to służę pomocą ja czasem mam genialne :)
      Tak jak podczas Olimpiady dawałam kilku osobą rady i gdyby posłuchali to może by było wiele więcej medali :D Ale nie chcieli i skończyło się na 6 :)

      Usuń
  7. Niech Ci się wiedzie i pomysłów nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o właśnie pomysłów - tego sobie bardzo życzę :)

      Usuń
  8. To zaczynam rozumieć, dlaczego niedługo po założeniu bloga, zaczęłam wyszywać krzyżykami ;-)))

    Bardzo mnie raduje TO BLOGOWE MIEJSCE :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oglądam tu takie inspirujące rzeczy, że może sama zacznę coś tworzyć, choć nie uważam obecnie, żem zdolna do tego ;)

      Usuń
    2. Dla chcącego nic trudnego. Proponuje metodę Ennki: wymyślić komuś zadanie, a potem jak nie zrealizuje go, zrobić samej i pokazać ze się da ;)))

      Usuń
  9. Ale ten czas zleciał :)) miesiąc dużo i nie dużo - najważniejsze , że wśród pięknych słów i obrazów.
    Kolejnych miesięcy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie się wydaje, że bloguję od dawna, zupełnie inny odbiór interwału czasowego mamy ;)))
      dziękuję Rumianku :)

      Usuń
  10. Dziękuję każdej z Was z osobna za chwile spędzone w Rudym Świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Ci, blogowanie to wielka frajda i faktycznie coś jest w tym porównaniu :)))
    Mam nadzieję, że wytrwasz, bo Twój pomysł na ten kawałek blogosfery jest naprawdę fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czerwienię się ;) dziękuję i bardzo się cieszę, że rozgościłaś się tutaj :)

      Usuń
  12. Bloguj jak najdłużej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczymy jak to wyjdzie w praniu (wyszywanie dziś już było, darcie pierza też, więc czas na pranie;)

      Usuń
  13. Fajnie, że jesteś, każda z nas jest inna. Bądź, zostań, bo jesteś potrzebna:-))))

    OdpowiedzUsuń


  14. Witaj, Ruda Dama.

    Dobre uczynki uczucie.
    Dziękujemy za odwiedzenie zawsze.

    Dobry tydzień nadchodzi.
    powitanie

    Od Japonii, ruma ❃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj ruma :)
      Dziękuję za odwiedziny - zrobiłaś mi niespodziankę :)
      Dobrego tygodnia dla Ciebie!

      Usuń
  15. dobry wieczór Ruda Damo :)
    gratuluję tego miesiąca ;)))
    blogowanie to piękne chwile zwłaszcza kiedy pozyskuje się nowych gości ,kiedy mozemy się wymieniać ,poznawać pisać sobie komentarze to to wszystko jest tak piękne że zabiera każda wolną chwilę :))
    ja mam nadzieję że jesli pozzwalasz się nam poznać a raczej swoją twórczośc to że zostaniesz tu jeszcze dużo dłużej niż kolejny miesiąc :))))
    życzę miłych odczuć :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję - masz rację - dużo czasu mi to zabiera i głównie dlatego zastanawiam się, jak to moje blogowanie poukładać :)

      Usuń
  16. Haha! Porównanie pierwsza klasa! :D
    A płodności w pisaniu i inspiracjach można Ci tylko pozazdrościć. ;) Oby tak dalej!
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i Wy inspirujecie swoimi pomysłami :) dziękuję za odwiedziny i dobre słowa :)

      Usuń
  17. Fajnie, że jesteś :) Tak po prostu i z serca :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo mądry inteligentny styl prowadzenia bloga...chcę tutaj dłużej pozostać.... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo my rude tak mamy ;)
      a na serio - bardzo mi miło :)

      Usuń