poniedziałek, 24 lutego 2014

Moja twarz

Moja twarz, czy nie moja?
Z pewnością moje zdjęcie do tematu:

"Well we all have a face
That we hide away forever
And we take them out and show ourselves
When everyone has gone"
 
Cóż, każdy z nas ma twarz,
Którą na zawsze ukrywa
I pokazuje ją tylko sobie samemu
Kiedy wszyscy już pójdą


 w zafotografowanych.

 
 
Gdy tylko przeczytałam temat pomyślałam o maskach, które wkładamy i o tym, że nawet patrząc na siebie samego, nie zawsze jesteśmy na tyle odważni, by je zdjąć, stąd maska. Dlaczego taka? Tylko taką udało mi się pożyczyć.
Zdjęcie tym razem podoba mi się, bo udało się zabawić optyką i lustrem - wygląda jak zestawienie dwóch zdjęć, a faktycznie to jedno ujęcie.

22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. I kawałek podbródka też, prawda? :)

      Usuń
    2. Dziewczyny to przecież jest Dosia w roli Melancholy... ;)))

      Buziaki Dosiu - zajęłyśmy Trzecie Miejsce :DDDDD

      Usuń
    3. nasza Dosia przeskakująca z palika na palik???

      Usuń
    4. ona mi pozowała - zobacz sobie komentarze do "Zagadka twarzy" ;)))

      Usuń
    5. poczytałam :)))
      Dosia w Melancholy hmmmmm - coś niesamowitego... :)
      musicie chyba teraz jakiś toast winem wznieść .... chętnie się do Was przyłączę chociaż w tym sukcesie nie mam żadnego udziału :)))

      Usuń
  2. Ciezki temat do zinterpretowania - i do odgadniecia co akurat kryje sie w twarzy przez Ciebie przedstawionej - pierwszy wysowa sie smutek lub zaduma ??? - potrzebuje jeszcze czasu by zrozumiec Twoj przekaz - i mamprosbe - napisz dlaczego akurat taka interpretacja tematu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, kiedy przeczytałam temat pomyślałam o maskach, które wkładamy i o tym, że nawet patrząc na siebie samego ich nie zdejmujemy, stąd maska, a maska taka, którą udało mi się pożyczyć - inną nie dysponowałam ;)

      Usuń
  3. Ale się ukryłaś- pozdrawiam" zafoconych"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetna ta zabawa ...
      świetne zdjęcie :) gratuluję podium :***

      Usuń
    2. dziękuję - bardzo byłam zadowolona z efektu :) i udało się stanąć na podium :D

      Usuń
  4. Faktycznie, w pierwszej chwili myślałam, że to dwa zdjęcia.
    Praca daje do myślenia, sprawia, że przyglądam jej się przez dłuższy czas chcąc przejrzeć przez tę maskę i zobaczyć prawdziwą twarz. To chyba taka natura ludzka, dociekać prawdy nawet wtedy, gdy ktoś chce ją ukryć i zachować dla siebie (kurczę... wścibskość? nie, to bardziej chęć poznania tego kogoś a nie wściubiania nosa w jego sprawy).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalna ciekawość to jedno - wtedy zostajemy na domyślaniu się, co się kryje pod maską,
      wścibskość myślę, że to krok dalej - to zdarcie maski lub kroki poczynione w tym celu ;)

      Bardzo dziękuję za Twoją recenzję :) Super "zobaczyć" swoją prace innymi oczyma :) Twoimi oczyma :)

      Usuń
  5. Taka zamaskowana twarz jest przerażająca. Pamiętam rozmowę z człowiekiem-maską - tylko nie miałą nałożónej sztucznej maski, maską była twarz, oczy bez wyrazu. Potworne. Tu oczy są żywe, ale jednak maska nadaje całości wyraz straszny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zdjęcie było robione na efekt, ale nie chciałam Ciebie przerazić... :*
      Gratuluję pierwszego miejsca :) Też zajęłaś się lustrem :)

      Usuń
    2. i mnie troszkę wystraszyło to zdjęcie...
      ale odgadłam, że to zabawy z lustrem, nawet zobaczyłam kawałek podłogi odbijającej się w tym lustrze :)

      Usuń
  6. Serdecznie gratuluję podium :)))
    Ja też myślałam , że to dwa zdjęcia .. niezły efekt :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a Ty poszybowałaś w rankingu - bardzo się cieszę :)))

      Usuń
  7. ...tzw. maska to również element bycia sobą...człowiek to wachlarz napędzany przez,,wiatr''...każdy element wzoru jest ściśle przyporządkowany jego właścicielowi...stwierdzenie,,teraz jestem sobą'' jest nielogiczne gdyż wyraża tylko preferencje tożsamości ,,ja''...a przecież wzory są różne ciągle na tym samym wachlarzu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy temat do zdjęcia i nie łatwy. Dałaś sobie z tym świetne radę, a zdjęcie świetne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w tej zabawie próbuję swoich sił i umiejętności fotograficznych w różnych rodzajach zdjęć, czasem wyjdzie lepiej czasem gorzej, a w gusta też trudno trafić, więc niewiele zastanawiam się nad odbiorem - bardziej nad próbowaniem różnych rodzajów ujęć.

      Usuń